he stumbled in to faith

jaha. jag har slutat röka igen. försökte på all the way den här gången. inget snus. inget nicotintuggummi. ingenting.
först blev jag irriterad. sen lite ledsen. sen arg och sen irriterad. det pågick hela helgen. idag tröttnade jag på att vara pms-emotionell och köpte en dosa snus. men inga cigaretter i alla fall. idag var jag på magnus wallins utställning på ett ställe som jag har glömt bort vad det heter just nu, men det är inte så viktigt. det var speciellt. den bestod av tre filmer och två tavlor. filmerna var 3d-animerade och bestod av skelett som genomgick lite skit.
"lite skit". bra kalle. kulturellt sagt. nåja, det var rätt fascinerande och jag fick för mig att det var de innersta tankarna och behoven som uppmålades. de som man inte reflekterar över speciellt ofta. men i drömmar upplever man dem då och då.
jag försökte göra mig snygg i photoshop precis. såhär blev det. hejdå!

Kommentarer
Postat av: greta

kalle du som är bra på det här med att snygga upp bloggar, kan du inte snygga upp min?

2009-09-15 @ 19:41:05
Postat av: Marcus

You will never quit moooking :)

2009-09-21 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0