en lång kväll

igårkväll söp ja, bea, camilla, marre & emelie hos marcus. vi drack körsbärsvin. vi drack hallonöl. vi drack jäger+redbull. vi drack vanlig öl och vi drack vodka. sen drack bea och marre lite till. jaja. först här är lite bilder på när det var ljust ute. alla var fortfarande ganska nyktra.

sen blev det mörkt och de flesta förstånden blev fulla. jag började ta abstrakta bilder på allting vilket ledde till bland annat de här skapelserna. vi tyckte att granen på den andra bilden såg ut som en anka. jag vet inte riktigt om jag ser det idag. jag filmade elden på första bilden i 9 minuter. "jag ska ha den som bakgrund på en video med nån låt och ladda upp på youtube :D". på den fjärde bilden så letar vi efter marcus ciggpaket som försvann. det återfanns aldrig och marcus & emelie gick och la sig. sen blev bea & marre jättefulla och glada. sen spydde marre och bea började gråta och sen kom vi hem och jag skippade skolan idag. dummakalle.


Kommentarer
Postat av: Bea.

Varför den sista bilden liksom?

Ibland är du lite onödig, pucko.

<3

2009-09-03 @ 23:20:34
URL: http://indietant.blogg.se/
Postat av: Marcus

PARRY :D

2009-09-21 @ 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0