all he has is his asshole

tillvaron är bra. jag är trött, men inte sliten.
senast jag skrev så skulle jag se jj dagen efter. det gick ju åt helvete. kom inte in eftersom landets lilla övervåning var helt proppfull. jag var där med marcus. vi blev bittra och gick hem till bea och söp. vi söp dansk vodka och jag försov mig dagen efter. någon gång under kvällen tog jag en bild på vodkaflaskan och kommer ihåg att jag blev jättenöjd över den. här är den och det är allt jag har att säga om den kvällen.

jag har tappat lite rutiner. jag vet nästan aldrig vilken veckodag det är. super nog lite för mycket ibland. men jag kom till skolan både igår och idag, även fast jag var bakis. det är värt en applåd, men det får jag inte för det är egentligen inte värt en applåd. egentligen. var alltså ute igår. åkte till anchor med bea och marcus och där träffade vi rex och alla hennes kompisar. marcus vann 1000 kronor på jack vegas och jag drack en tornado. den var äcklig.
men bea, bea är inte äcklig. hon är söt. kolla här bara!

solen sken ganska häftigt på dungen utanför sovrumsfönstret. det tog jag en bild på. tycker den blev rätt frän.

jag lyssnar på kings of leon. på fans. det är därifrån rubriken kommer ifrån.
hejdå :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0