vit helg, teater, tacos, lindsey & bianca

bea och jag har vit helg. eller igår var vi lite småfulla, men vi gick inte ut (trots påtryckningar). jag fick påtryckningar idag också, men avböjde (nästa helg, marcus. nästa helg.).
idag har vi ätit tacos. det skiter väl ni i, egentligen. nånting måste jag ju skriva i bloggen.
igår (fredag) så var jag på en impovisationsteater med skolan. det var annorlunda, men ganska roligt.
appropå ingenting så är det bara en vecka kvar tills fleetwood jävla mac. jag får se min absoluta favoritartist (lindsey buckingham) uppträda för första och kanske enda gången i mitt liv. najs. fixade fram en best of lindsey buckingham (av det som finns på spotify)-playlist. lyssna på den. ni kanske gillar det.
här är i alla fall en söt en. (bea tog bilden)

Kommentarer
Postat av: Cami

Det är visst youtube och det är aslätt! I koden man kopierar finns det ju width och height. Ändra bara height till 25 (på BÅDA(!!!) ställena) så är det klarrrrrt. :]]



Haha åh nej! :[ Jag hoppas du klarar dig utan minusgrader. Skicka hit dem istället. Jag har några vedpinnar kvar att kämpa emot med!

2009-10-03 @ 23:09:32
URL: http://cargohold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0