SNÅB

sov över hos marcus natten till idag. lyckades tajma hemgången så lyckat att jag missade sista vanliga bussen och det var en timme kvar till nästa nattbuss, så jag följde med marcus istället. sen kom bea också. så aa.
fleetwood mac - red rover

där är min favoritlåt. hoppas de spelar den på lördag. kom på idag att danmark - sverige krockar med fleetwood mac. men jag skiteri.
hade individuell forskning idag i skolan. skriver om woodstock. vi har ett läsår på oss att skriva om något vi tycker är intressant. jag tycker woodstock är intressant. nu har jag skrivit 3 sidor. i och med att jag skriver om woodstock så har jag skummat igenom alla woodstockrelaterade videos jag kan hitta på youtube. hittade den här häromveckan. visste inte att bert sommer fanns, men han verkar vara en skön kis. härligt hår. dessutom jättebra låt. gillar hon bruden i publiken som groovar ut i slutet av låten. hon verkar lycklig.
hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Behbeh

Jag tycker hon var egli. haha.

2009-10-07 @ 23:14:20
URL: http://indietant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0