PEPP

idag har jag varit hos min syssling kalle som fyllde 30. lite lustigt att jag bara har kontakt med två sysslingar även fast jag har typ säkert över 100.
det är 40 minuter kvar tills jag åker iväg till globen för fleetwood mac. lindsey buckingham var nog 70-talets snyggaste människa. jag vill ockås ha helskägg och krulligt hår. fast jag undrar om det är fysiskt möjligt att ha krulligt hår och helskägg utan att ha hår på ryggen. känns som att det hänger ihop lite. i så fall skippar jag det.

Kommentarer
Postat av: C

Ehehe. Det är bra att du gör för du är rätt speciell vet du!

Och tack för att du sa öppna-i-ny-flik-grejen. Tänker aldrig på det själv since jag alltid högerklickar och väljer öppna i ny flik själv då jag vet att hela världen är asalat. Fixat nu anyhow! :]]



För övrigt hoppas you're having a great time!

Och så kräver jag en liten recension av det hela efteråt. Bara så du vet.

2009-10-10 @ 20:32:27
URL: http://cargohold.blogg.se/
Postat av: C

Hahaha. Tack, men som du sa så bryr jag mig inte riktigt since bara bad people kör explorer.

Fast frågan är ju då varför du kör explorer?

2009-10-12 @ 12:48:54
URL: http://cargohold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0