fleetwood mac & slarv


sådär nära var jag inte. satt typ tvåhundra meter bakom där och njöt. för njöt gjorde jag. det var ändå min favoritartist som stod där på scenen och var awesome. fast mellan mig och scenen så fanns det typ 10 000 gamla människor som stog och gungade sina ölmagar i takt med musiken och var allmänt ocoola. men man lärde sig att se igenom det efter ett tag. och ibland var det inte svårt alls. som på big love till exempel. nog om det. i måndags fyllde becca 20 och då var vi ute och jag blev väldigt full. fast jag var glad och jag spydde inte så det gjorde inte så mycket. men sen blev det ingen skola dagen efter. och sen blev det ingen skola idag. men lev som en gris dö som en hund & prinsen av peking finns på spotify nu så jag har inte ens tid att ha dåligt samvete.

Kommentarer
Postat av: Bea.

OCH du sov halva dagen idag (som straff för det du skrev!) :] men jag vill, vill, vill ha sushi idag.

Snääääääälla älskling? :*

2009-10-16 @ 12:40:57
URL: http://indietant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0